جامعه ارتباط‌گر (maadifar.blogfa.com)

مطالب علمی، عکس، تصویر و غیره

تبلیغات تبلیغات

آیین نگارش مکاتبات اداری در سازمان‌ها - تعریف ارتباط (بخش اول)

آیین نگارش مکاتبات اداری در سازمان‌ها فصل اول: ارتباط مقدمه: نوشته های اداری چه به صورت الکترونیک و یا کاغذی، تنها وسیله ارتباطی رسمی در سازمان ها می باشند و به عنوان زبان رسمی، موجب رشد، ارتقاء و اجرای دقیق برنامه ها شده است. تعریف ارتباط ارتباط: جریانی است که در طی آن دو نفر یا بیشتر به تبادل افکار، نظرات، احساسات و عقاید خود می پردازد. ارتباط عبارت است از فن انتقال اطلاعات، افکار و رفتارهای انسانی از یک شخص به شخص دیگر با استفاده از وسایل مختلف.
برچسب‌ها: الکترونیک, رفتارهای
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

آخرین مطالب این وبلاگ

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها