جامعه ارتباط‌گر (maadifar.blogfa.com)

مطالب علمی، عکس، تصویر و غیره

تبلیغات تبلیغات

آیین نگارش مکاتبات اداری در سازمان‌ها - تعریف ارتباط (بخش اول)

آیین نگارش مکاتبات اداری در سازمان‌ها فصل اول: ارتباط مقدمه: نوشته های اداری چه به صورت الکترونیک و یا کاغذی، تنها وسیله ارتباطی رسمی در سازمان ها می باشند و به عنوان زبان رسمی، موجب رشد، ارتقاء و اجرای دقیق برنامه ها شده است. تعریف ارتباط ارتباط: جریانی است که در طی آن دو نفر یا بیشتر به تبادل افکار، نظرات، احساسات و عقاید خود می پردازد. ارتباط عبارت است از فن انتقال اطلاعات، افکار و رفتارهای انسانی از یک شخص به شخص دیگر با استفاده از وسایل مختلف.
برچسب‌ها: الکترونیک, رفتارهای
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها