جامعه ارتباط‌گر (maadifar.blogfa.com)

مطالب علمی، عکس، تصویر و غیره

تبلیغات تبلیغات

همانندسازی و اقناع

همانندسازی و اقناع افراد تمایل دارند با شیوه حرف زدن، بیان، ظاهر، رفتار و از این قبیل همانند یکی از نزدیکان عمل کنند که همانندسازی نامیده می‌شود که عامل «سرایت»«کپی‌برداری» و «تقلید» را که اصل تشکیل دهنده تجمعّات انسانی است را روشن می ‎ کند. همانندسازی بنابر مفهوم " فروید " پیوندی عاطفی میان شخص و یک آرمان یا یک شخص دیگر یا حتی یک گروه است. تبلیغات از نیاز به همانندسازی به شکل گسترده ای بهره می‌برد.
برچسب‌ها: همانندسازی
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

آخرین مطالب این وبلاگ

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها